lördag 25 maj 2013

4 dieter och ett avslutningspass

Nr 1
Johan Strömqvist.
Löpning är A och O i hans träning och han gör det med bravur. Skäms inte för att ta för sig på gymmet heller.
En vecka kan det bli 3-4 löppass + ett intervallpass. + ett antal gymbesök. Kosten är husmanskost och lite shakes. Johan har längs grusvägarna tappat bort 8 kilo och 11cm har suttit runt buken. Miltiden ligger på 41 minuter. Johan är en av anledningarna till att löpning står mig själv varmt om hjärtat. Hatten av kompis
Nr 2

Emma Korzonek
Tagit tag i det jag tycker är det viktigaste när det gäller framsteg. Kosten. Högt protein intag och räknat varenda kcal som har ramlat ner i strupen. Börjat gymma för att forma till sig. Gör även hon kanon resultat på helt rätt väg. Du är grym Emma
Nr 3
Min spännige Broder Dennis Ekstrand. -5,2kg och och 9cm runt midjan
Räknat kalorier och gått efter periodisk fasta, som även står mig varmt om hjärtat. Jag och bror har egentligen gjort exakt likadant denna dieten. Vi har båda legat på 2000+-100kcal per dag. Inget överdrivet proteinintag utan satsat lite högre på kolhydraterna. Dennis ser grym ut från morgon till kväll. riktigt jävla bra jobbat


Nr 4
Jag själv. Kan istort sett läsa nr 3 så är det samma. Denna dieten har gått bättre för mig än den gjorde förra gången. Jag har ätit mer kcal men ändå nått samma resultat. Denna gången var faktiskt barnsligt enkel och har därför tänkt att köra några veckor till efter sweden rock. Äter alltid bara snuskigt god mat och mycket är det med. Proteinet har legat i snitt på ca 1.5g per kroppskilo. sällan mycket högre än det och det har fungerat bättre än förra gången då jag låg på ca2-2.2g/kg
Tappade 8,5kg på 6 veckor och 8 cm runt midjan
Där har ni det.
Bara för det är kul med bilder så kommer här en härrejösses uppsjö med bilder från dagens pass med bror. Ja vi tränar utan tröja ihop




















Nu en flaska Whiskey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar