torsdag 8 mars 2012

Bulk bulk bulk

Sakta men säkert går jag upp i vikt. Även fast det pendlar en hel del. Men ser man helheten på kurvan så går det uppåt i allafall.

Idag var det mage och framsida lår. Tufft var det och mag övningarna fick jag till riktigt bra.
Jag har nån form av hatkärlek till knäböj, sjukt jobbig övning och vill bara ge mig varje gång, efteråt är det en underbar känsla att man pressade igenomsig alla set. Idag blev det 7 set böj varav 4 riktiga arbetset.

Det tråkiga med Bulken är att vissa linjer och detaljer försvinner på det man byggt upp, givetvis eftersom man även lägger på sig en del vätska och fett. Nu dunder bulkar ju inte jag utan siktar på ca 0.3+ kg i veckan. Men vad denna vikt upgång hittils har börjat snott så är det min mage.
Sista veckan på min deff så hade jag enligt mig själv en rätt bra mage, nu börjar det sakta men säkert att döljas mer och mer.
Men förhoppnings vis under nästa deff så är den ännnu bättre än vad den var innan och behöver då inte vara så långt in i vassen till sommaren.

Bild delas på buken idag, finns fortfarande lite synligt material, till sommaren så sitter packet där igen som ett brev på posten.


1 kommentar:

  1. Snygg buk.. Så länge jag slipper se huvudet är jag nöjd ;)

    SvaraRadera