tisdag 6 mars 2012

2 tuffa pass

Igår så blev det till borox och köra igenom ryggen. Fick till ett bra pass med fin kontakt. 4 set marklyft var av 2 tunga med 130 pannor på stången 6 reps.. Detta är nått jag verkligen vill satsa på att öka i styrka, kanon övning och den tar verkligen musten ur en. Jag var där med Simon och Cwall. Simon är lite utav en maskin när det kommer till situps bänken, flera gånger i veckan slätar han av 120 st helt galet, men fast målmedveten att få fram rutorna. Cwall är den starke rackaren som flyttar undan det mesta när det kommer till vikter, var garanterat bonn oxe i sitt tidigare liv.

Idag blev det Borox igen med samma skara+ gabriel. Desto fler desto trevligare är min uppfattning. Snackar lite skit lyfter skrot och allmänt umgås.
Detta går nog till historien bland mitt bästa armpass. Inte vikt mässigt men därimot kontakt och pump var brutalt, underbar känsla. Sista 10 min så blev det att verkligen klämma ur det sista ur trissarna, både jag å cwall hade rätt svårt att bara sluta köra ett set till. 2 riktigt bra träningspass på 2 dagar, nu får det bli en vilodag för att kunna ge köttet vad det förtjänar igen. Har lekstuga med träningen för tillfället. Så här är träning när det år som bäst.



1 kommentar:

  1. Kommer nog vara ganska mör i Triceps imorgon:)

    SvaraRadera