måndag 12 mars 2012

Fyndat

För nån vecka sedan så drog jag iväg ett skambud på blocket på en hel del träningsgrejer, eftersom jag inte fick nått svar (givetvis) så tänkte jag bygga massa egna grejer.

Gjorde slag i saken och ritade ihop dyng seriösa 3D Ritningar med sketchup och skickade iväg till min far för jag tänkte att vi skulle bygga detta tillsammans.

Samma kväll så hade jag fått svar från han jag gav mitt skambud, jag fick köpa grejerna jag hade skambudat på
Alla grejer/maskiner är hemma byggen men är riktigt vettiga..
ett powerack nypris 5290
Tillhörande lats/rodddrag ca 2000
en internationell stång 1590
hyper extansion ca 1200
vikter 232kg ca 20kr kg= 5240
benspark/bencurl 1500
övriga stänger och handtag ca 1000kr

ca pris i handeln 17820 kr.. Men detta är ju om det hade varit fabriksgjorda grejer, så går egentligen inte att jämnföra så. Men jag gav 2000 spänn för rubbet.

Sen sålde jag mitt Multigym till en kompis för en 1000lapp + att jag lånade ut min vanliga bänkpress.

Nu är gymmet så jäkla bra. Vissa saker jag skulle vilja ha lite bättre men jag ska vara nöjd över hur bra jag har det. Det blev mer rymligare plats, och precis som jag vill ha det. Har nånstans bort mot 500kg i vikter nu var av 200 är fördelade på hantelpar från 8 till 30 kg.

Träningen går riktigt bra nu och bara älskar min över våning.

Skickar upp lite bilder nån dag

Allt för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar