lördag 22 september 2012

2 bra pass

Igår blev det rygg där de 2 huvudövningarna blev latsdrag och marklyft. Bra ork genom hela passet.
Tycker att till 99% blir passen bra under bulk. Man ger gärnet pga att man inte gillar det man ser i spegeln och det gör för mig iallafall att jag tar i lite extra.
 När man äter som en gris så finns det ofta det lilla extra och ge.

Idag var det bröst och axlar. efter uppvärmning så blev det 4 tunga set på 101kgX6 reps, Efter blev det 3 set till fast på 81kgX8 reps. Efter det så slet jag lite i kablarna i olika vinklar, bra ös i brösten idag. Axel träningen flöt också på bra men jag har så lätt att bli orklös i axlarna och efter 10 set så var jag färdig för uträkning och avslutade passet med lite shrugs.
 Kul att köra bänk, efter den övningen har man redan flyttat en bit över 4ton

Nöjd med hela denna veckan och aptiten är på plats. Det var för typ 3 veckor sedan jag aldrig kände mig hungrig och mat var rätt motbjudande, nu kan jag äta som en häst igen.

Imorgon så blir det ingen träning men på Måndag är jag tillbaka med benträning. Måtte mina vader börja ta till sig träningen snart(pinsamt små)

Slänger upp lite bilder på mitt hardcore gym=)

på återseende







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar