onsdag 26 september 2012

Bröllopsdag, Gasp, Ben, Födelsedag, Armar

I förrgår rättare sagt i Måndags så firade jag och min frugan vår första bröllopsdag, givetvis stod jag över träning och vi hade en kanondag ihop hela familjen.



Sen jag för första gången såg ett Gasp linne så har jag alltid velat ha ett. Men jag har aldrig köpt ett eftersom jag tycker lite att man inte förtjänar att bära det om man inte kan bära upp det= stor som ett hus. I bröllopspresent fick jag ett. Tycker tanten min att jag kan bära upp det så använder jag det gärna å jag älskar det redan. Gör allt vad jag kan för att kunna bära upp det med stolthet=)





Igår var det ben och det gickförvånadsvärt bra. Körde 6 i knäböjen istället för 8 och tyckte faktiskt att det var oförskämt lätt även fast jag höjt vikterna. Ser redan fram imot nästa ben pass. Benen känns även oförskämt bra idag. Kul när det är kul.

Igår var det ju även vägning för min del. plus 0,8kg nu känner jag mig verkligen fet, men det gör mig ingenting för jag känner även att jag ökar så pass bra på gymmet så är inte speciellt orolig.

Idag blev det armar, jävlar vad roligt det är att få ösa på lite. Bästa armpasset på 3 veckor


Kan själv tycka att armarna växer för jävla dåligt och har lag extra krut på detta.
Har alltid mätt dom i pump och sist jag mätte låg de på 40.3 och idag låg höger på 43 och vänster 42.5. För mig är detta helt underbart för jag har verkligen kämpat och blev så jävla glad över resultatet. Och det är väll perfekt på min egna födelsedag som är idag=) 28 år är ingen ålder, livet har ju bara börjat


1 kommentar:

  1. Grattis till er båda på bröllopsdagen:)
    Och grattis till dig biffen:)

    SvaraRadera