torsdag 20 september 2012

Vila och mat

Igår körde jag armar på gymmet, fick till ett bra pass till och börja med. Efter ett tag fick jag beök och tappade fokus och gav mig, egentligen några set kvar i bagaget.
Jag är inte så mycket för att små prata när jag lyfter skrot, det stör mest.

Nåväl
idag hade jag fruktansvärda problem att ta mig ur sängen. Benpasset sitter fortfarande i. När man väl lyckas kravla sig upp som nån form av sköldpadda i ett bollhav så stöter man på nästa bekymmer. Trappen ner. Fy fan. Att man bara utsätter sig för det.

Ställde mig på vågen idag för att jag tyckte faktiskt jag att jag kände mig tajtare när jag vakna. -0,5 inte vad jag hade räknat med.

Idag tar jag vila. vet att jag behöver det även fast det bara är 2 pass irad. Tänkte även ta och äta extra idag inför morgondagens bröst och axlar(parad dag).
Det ska lastas på ordentligt i Bänken imorgon tänkte jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar