onsdag 21 mars 2012

blodströmmande pattar.

Idag var jag hos naprapaten och han tyckte jag hade skött min rehab aldeles ypperligt. Ingen ny tid behövde bokas och jag fick med mig en hel del tips påvägen för att inte paja axeln igen.

Var sjukligt taggad idag för ett gympass för att jag nu fick pressa. Körde på väldigt lätta vikter och många repetioner för att känna av så inte axeln kommer smygandes. Passet kändes perfekt och underbart att få proppa i lite blod i pattarna.

Ny tändning var det här.

Har bestämmt mig att fortsätta äta som en gris i ungefär 4 veckor till sen blir det en diet på ca 6 veckor och då får det vara som det är. Blir resultat inte vad jag tänkt mig så spelar det inte så stor roll då jag tänkt att lägga en hårdare diet i oktober..

Blir lite halvmjuk beach 2012 och en bättre diet till 2013. Dock långt kvar till båda.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar