tisdag 20 mars 2012

Body open

Börja med att jag gick plus 1.5 kg denna veckan. Aldeles för mycket men kanske bara var en sådan vägdag. Får se vad den står på nästa vecka...

Gymmande fungerar bra och håller till och från på att göra förbättringar hela tiden på mina prylar, blir bara bättre och bättre. Imorgon ska jag till min Napprapat och hoppas verkligen att jag får börja pressa igen då jag inte känner av min dåliga axel alls.

Nu till En liten rolig grej.
Det är svårt att ha nått mål med att lyfta skrot, oftast så har man att det ska klaras nån viss vikt till ett spesifikt datum, eller som de alra flesta att målet är mer rippad till sommaren.

I Helgen satte jag och en god tjej kompis upp ett mål. Vi ska vara med i Body open i December. Det är en visuell tävling där man skickar in bilder till bodymagasin och får en plats i tidningen och ett utlåtande. Vi tävlar inte motvarandra eftersom jag är kille och hon är tjej men däremot är målet att INTE hugga sista platsen. Jag kommer göra mitt yttersta och vara färdig för lite spännbilder i november. Första steget är att fortsätta äta som en gris i några veckor till, men sen vill även jag ha en liten sommarform så en kortare deff får det bli, men kommer tillåta mig att vara lite "kramgo" under sommaren för att fortsätta kunna bygga och så blir det en hårdare deff nånstans runt oktober beroende på hur mycket tid jag beräknar ut att jag behöver.. Önskar mig själv lycka till och även min kompanjon. Från och med idag lyfts det inte en vikt utan att föra ner detta på papper så jag verkligen kan utvecklas och pusha mig hårdare. Fan vad kul detta ska bli.

Hej så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar