lördag 1 juni 2013

sammar och ?

Förtilfället har jag legat på balans vad gäller kcal. Men sicken jäkla skillnad det är på gymmet när man äter lite mera. Aldrig yr, mera pump och ork. Jag har räknat kcal måndag till fredag och lördag söndag så varken räknar jag eller kör periodisk fasta. Eftersom jag är natt arbetare så är det sällan jag får äta tillsammans med familjen så det är därför jag gör så här. En frukost med familjen är ganska mycket värt
Hur jag gör i sommar vet jag inte. Diet, balans eller en mycket försiktigt bulk. Önskar nästan nån skulle välja åt mig.

Denna veckan som varit har träningen varit snuskigt bra. Kosten har legat på ca 2-300 kcal över mot vad jag dietade på. Ändå så hade jag min lägsta vikt på riktigt länge. 76,7kg Dock inte nu längre, det är mer stabilt på 78,5
Förmodligen var man väll ny sketen och lite vätsketömd.

På Tisdag drar jag till Sweden rock och lämnar allt vad protein och träning heter hemma, ev tjocka på mig lite tills dess så man slipper bry sig om att man sabbar formen.

Det jag verkligen lärde mig under denna dieten är att mängder av protein gör inte saken bättre. Vill givetvis inte prova att köra en diet på ännu mindre. Äta mängder av kolhydrater är både svårt och effektivt, skära ner på fettet för mycket ger en fruktansvärt torr hud. Denna dieten gjorde jag till 99.9% utan kosttilskott. Nån shake på 6 v blev det men jag kan räkna de alla på min högra hand.

Man lär sig mer och mer hela tiden, till nästa diet vet jag ännu bättre hur jag funkar och kommer väll förmodligen göra ännu bättre resultat.

Massa tradig text, skiter i detta och laddar om till ett litet jogging pass ikväll.

Trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar