måndag 24 juni 2013

svart eller vitt

Man kommer ofta till vägskäl där man ska välja höger eller vänster. Vad man väljer är inte speciellt viktigt bara man blir nöjd över vad man valt. En sak som ofta är ganska säker är att man får sällan äta kakan men även behålla den.

Jag testade att ha så kallade ätardagar 1 gång i veckan. åt vad jag ville och i vilka mängder jag ville. Hela denna dagen blev nästan förstörd pga all mat och sättet att planera hur man skulle äta allt. +att dagarna efter tycker jag det tog tid för kroppen att återhämta sig, seg slibbig och fet, känslan efter en sådan dag.
Det var alltid en underbarkänsla när ätardagen närmade sig men i slutändan är det inget som gynnar mig varken kropp eller knopp.



Svart eller vitt?
Snus eller proteinpulver?
Mitt proteinpulver börjar ta slut, klickade ihop en order på Gymvaruhuset och det slutade på 1200kr, vilket jag inte har. Men jag snusar upp 1000 kr i månaden. Så då är det ju bara välja. Jag har en snus kvar i dosan men den ska få ligga där så jag fortfarande har valmöjligheten. I detta fallet så kan jag välja att både äta kakan och spara den, men det är emot reglerna. Detta blir min sista kamp mot nikotinet, fixar jag det inte nu så kommer jag aldrig mer lägga ner nån energi på att försöka.

Idag inleder jag projekt 4v
inga bilder inga mått inga vikter. Målet är att jag ska vara i så bra form som möjligt på närmaste 4 veckorna. sen är det semester och det gäller även träningen till viss del.

Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar