tisdag 18 juni 2013

24 timmars

Lördags kväll åt jag mitt sista mål kl 20:00 sen var det 24 timmars fasta. Dagen gick riktigt bra, över förväntan. Men efter ca 22 började jag bli lite smått tanksprid och fantasierna om vad man skulle äta började ta fart. Kl slog 20:00 söndag kväll och jag hade laddat upp med
*3 kokta ägg
*kyckling paj
*Stort lass lasange
*400g marinerad fläskfile
*1st räkmacka
*1 skål med 300g kvarg med jordgubbar och hallon
*en mega skål med popcorn till kvällens film.

Detta tog mig ca 1 timma och sen fastade jag i 18 timmar till. Nu i efterhand ångrar jag mig lite att jag inte tog ett kort på all mat för det var mat till halva kvarteret. Nå hur mådde herr Ekstrand efter detta? Hyfsat men det var alldeles för mycket mat. Nästa 24 timmars ska jag planera maten i förväg så det inte blir detta gambeetendet.

24 timmars är absolut nått jag kan tänka mig göra igen, men det får planeras så det passar in i vardagen. Måste vara en relativt lugn dag där man mest kan glida igenom dagen.

trevlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar