måndag 18 februari 2013

Senaste 31 januari

Hur länge sen som helst.
Jag har så otroligt mycket anant att göra här hemma. Förr förra veckan i sido satte jag träningen lite och det blev bara 2 gympass och ett löppass. Veckan som gick var bättre men fortfarande massa annat som tar min tid. 4 gympass och 4 löparpass.

Gymmet känns så där. Kör mycket teknik i bänken och inte allt för tungt, däremot lastar jag på i axelpressar och skiter i teknik.
Har lite små ont här och där ibland men tyvärr blir det så när man ska pressa på lite extra och får tumma på teknik.

Löpningen tycker jag går hyfsat. Kör lite blandat men oftast utan klocka. Jag är alldeles för tung för att plåga mig hela tiden med klockan. Jobbar jag upp en riktigt bra grund kontion på denna vikten och sen skalar av 5-7kg så kommer det göra underverk.
Annars rullar det på rätt bra tycker jag. Denna och nästa vecka kommer jag fortfarande ha en hel del annat att göra men sen ska jag försöka ägna lite mer tid åt att blogga.

Lite bilder och filmer är på ingång, inte mycket men nått i allafall. Givetvis är det spännit som vanligt. Och inte bara på mig=)

Börjar längta lite till diet=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar