onsdag 15 februari 2012

En liten liten pojke

Efter det föregående bloginlägget så fick jag en kommentar av en kamrat att besöka en napprapat i Älmhult för att reda bot på min axel. Idag var jag där och fick känna mig som en liten liten pytte liten pojke. naprapaten var nämligen en styrketränande jätte, och lilla jag i bara byxor och strumpor kändes fruktansvärt mini mini. knappt jag vågade säga att jag också höll på med att lyfta skrot..

Han var verkligen kanon duktig, ett gäng nålar och massage och ett gäng återbesök så var han ganska säker på att detta skulle gå och lösa. tyvärr så blev jag av med alla pressövningar över huvet och alla bröstövningar för en tid framöver.

Annars fungerar träningen bra och går runt och är konstant proppmätt.
För 10 min sedan så åt jag nått riktigt gott. Min underbara fru hade lagat pannkakor idag och jag tyckte det var lite för protein fattigt så jag stälde mig och stekte ägg och hade som fyllning i mina pannkakor. Fy fasen vad gott.10/10

Ne går nog och äter lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar