måndag 11 juni 2012

Home sweet home

Ingen löpning och en proteindrink. Nöjd endå.

Helt galet roligt har jag haft och har med mig så mycket erfarenheter. Sprit öl och kass mat fick dock magen att balla ur åt alla håll plus en massa magknip. Försökte att äta mycket mat nått liknande som jag gör här hemma. När jag kom hem och såg mig själv i spegeln så blev jag rätt shockad. Magrutorna helt borta inga linjer nånstans men endå bara 2.5 kg plus.

Anledningen att jag kan äta så mycket som jag gör är ju för att jag tränar men när man satt i en solstol och drack pilsner och bara fortsatt åt som vanligt så svarade kroppen rätt rejält på detta. Kul på ett sätt men givetvis tråkigt på ett annat..

Det gör mig dock inte så mycket jag var tillbaka på gymmet idag och gjorde ett hyfsat pass. Set framemot de första veckorna jag har framför mig för att bota mig ur detta.

Blir tröja på för min del ett tag framöver och hoppas på att solen inte skiner allt för hårt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar