torsdag 14 mars 2013

Länge leve löpningen

I Tisdags släpade jag ut mig själv i kylan för ett löppass. Tycker att det är svårt att ta några större steg frammåt så har nästan fått känslan att ge upp mitt löparmål.

Men jag knö skorna och gav mig iväg på en 6 km runda som jag bara skulle lunka igenom. Men när jag kikade till på klockan så hade jag bra tempo, utan att vara speciellt ansträngd av det. (4:45) Tänkte direkt tänk om jag kan snitta denna takten på 6 km och började försiktigt gasa lite till. Låg länge i ca 4:35 tempo utan problem. Efter 4 km tänkte jag ne nu ger jag gärnet. Snittet på de två sista blev 4.04 och totala snittet på 6 km blev 4:34.

Va fan jag är ju på gång utan att jag vet om det.

Idag tog jag mitt bänk pass. 6 set ggr 106kg ggr 6 repetioner. Helt jävla sjukt vad jobbigt.

Allt för idag. Och riktigt jäkla kul med responsen från förra inlägget. Får höra mycket positivt från alla håll och kanter över allas prestationer, sträck på er ännu en gång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar