lördag 8 februari 2014

adobe premiere

Som ni märkt så har jag skaffat mig en filmkamera. Grymt roligt. Filmar allt möjligt hela tiden och även ibland på gymmet. Roligast av allt är att sedan klippa filmerna och börjat testa ett program som heter adobe premiere. Med en massa övning så tror jag det kan bli riktigt bra. Massa grejer jag behöver lära mig.

Här är ett film klipp från nya programmet. Kvaliten är sämst men det är för att jag gjort hela klippet fel från början. Bättre lycka nästa gång.

Annars tycker jag det går bra. ligger på kcal- för tilfället. Tyvärr ett måste om jag ska komma i skinnstället. I helgen gick det dock inget vidare. Ätit massa dynga tex tre semlor på rad (hur tänkte jag där)

Vill så gärna nå 150 i bänken men det verkar omöjligt. Startade ett bänkpress schema. Första passet skulle vara 8 rep och 8 set på 101kg. Går 4 set MAX sen är det stopp. Tror jag får börja med att öka mjölksyretoleransen och då tänkte jag ta upp armhävningarna igen. Får se hur det går och om axlarna håller


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar