måndag 10 februari 2014

Rikard får inte äta semlor på diet

Måndag och det betyder vägning och mätning. + 0,4 denna veckan. Inte vad jag ville. Men frågan är ju om man förkänar ett - resultat om man äter 3 senmlor på rad och en riktigt stor tallrik äppelpaj med vaniljsås.
Bättre lycka nästa vecka.

Började med mina armhävningar idag för att åka mjölsyretoleransen. Gick oförskämt lätt aå det känns bra att ha som start.

Även fast jag har grisat så är jag nöjd ändå med vad jag åstakommit under dessa 2 veckor hittils. I början på dieten hade jag 100% fläsk på buken och nu kan man faktiskt börja ana att det finns nått där under.

Detta är dagsformen 86,4kg alldeles för tungt för mina 170 cm

Men inte så orolig för vikten då jag snart ska börja jogga och då går det energi. Jag och frugan är nämligen anmälda till midnattsloppet i sommar, kommer bli riktigt bra.

I  helgen ska jag på 30 års gille i Kumla. Betyder bland annat att jag ska träna med min kära lillebror och det var längesen. Han skickade en bild på sin utveckling senaste året då han har jobbat för att gå upp i vikt. Detta är från hans tyngsta vikt förra året tills hans tyngsta idag. Tycker han har lyckats riktigt bra.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar