lördag 22 februari 2014

Kumla och 2 trevliga pass

Var i Kumla förra helgen. Fick till två bra pass med min bror även fast sömnen inte riktigt har funkat som den ska.
Fredagen blev det väldigt mycket bänk. Brukar bli så när vi ses. Båda försökte sig på varsit maxlyft men ingen av oss gör det särskilt bra. Båda lyfter rumpan från bänken när det blir tungt och jag får inte ens ner stången i bröstet. Egentligen så var det dumt att maxxa då vi hade kört så mycket bänk innan, nånstans intalar man sig att det kanske går. Jag bomma på 150(igen) och bror bomma på 125.

Efter brös och triceps så blev det en promenad upp  kvarntorpshögen. Har för mig att det är 427 trappsteg. Riktigt trevligt, satt som ett smäck som ner varvning efter gymmet.

På Lördagen körde vi rygg. H-vete vad stryk jag fick av min bror i marklyft. Inte ens att jag var nära att vara på samma nivå. Besviken på mig själv att jag fuskat så mycket med marken. Riktigt imponerad av min bror som verkligen har dragit ifrån.

Alltid lika trevlig när vi har pass ihop.

Veckan som har varit så har jag inte tränat nått, kommer inte bli något heller då jag inte känner mig riktigt 100. Det är nått jag lärt mig genom åren att är man inte frisk så SKA man hoppa över träningen. Nya tag nästa vecka.

HÄR ÄR LÄNKEN till våran fredag och lördag dejt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar