måndag 22 augusti 2011

underbaraste vänner

Jag känner mig som en säck potatis. Både mörbultat sönder skjuten och har konserverat mer brännvin än vad man borde få i sig. Och resultat av detta är en småleende Rikard Ekstrand som är så otroligt tacksam..

Som de flesta vet så har jag och charlotte haft möhippa och svensexa. Absolut en utav våra bästa dagar i livet. Pratar för oss både när jag säger att vi har verkligen fått kännas oss älskade. Så mycket vänner runt omkring oss som vill ge oss så mycket. Igår när alla hade lättat och vi blev ensamma så diskuterade vi hela kvällen och hela natten med att diskutera vilka underbara minnen vi numera bär med oss.

Det bästa med mina vänner är att det är ävens charlottes närmsta vänner och det bästa med Charlottes vänner är att det även är mina närmsta. Och pga av detta så avslutas vår möhippa och svensexa med att slå ihop detta till en enda stor fest. Vilket jävla genidrag, Ni som var här vet  vad jag pratar om. Vi är så oerhört tacksamma för att ni alla är så underbara mot oss. Snart är det dags för bröllop och detta var en försmak på hur den dagen kommer bli, och då är det våran tur att bjuda igen.

Kära vänner tusen tack för vad ni har gett oss, våra armar står alltid öppna här hemma för er.

Givetvis tusen tack till chaufförer, barnvakter, flygpersonal, paintball instruktörer och allt runtikring som gjorde denna dagen möjlig..

Ur tränings synpunkt som denna bloggen egentligen handlar om så tar det ett par dagar innan jag ens funderar på att orka mig på nått sånt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar