lördag 17 september 2011

Igår fredags så testade jag nått rätt trevligt. Först cyklade jag 9 km sen ett back pass med 10 back intervaller på 105 meter och sedan cykel hem igen på 10 km. Annorlunda och lite lekfullt och känslan av att vara seriös lös med sin frånvaro.. Riktigt kul var det.. Back passen var riktigt tuffa med ett snitt på 3:55tempo trodde att det skulle vara riktigt tufft att sätta sig på cykeln hem sen men det gick förvånans värt bra.

Idag kollade jag pulsen när jag vaknade och fortfarande låg kvar i sängen. 42 slag/min det skvallrar lite om en formtopp. Pga av detta så blir det i veckan att testa ett mål som länge har hängt över mig, nämligen 5 km under 20 minuter.

Idag tog jag även beslutet att cykla vasan  nästa år med Ola, ska bli riktigt trevligt. Har ju länge funderat på att dra ner på konditons träningen och bygga lite mukkler istället. Men så skönt med en pigg och alert kropp så det får nog vänta och ska jag hänga med nästa år i vasan så kan konditon behövas.. Och inte att tala om gbg varvet nästa år som tanken är att jag ska springa under 1:40 eller inte tanken, under det ska jag snarare mer åt 1:30 hållet. Ne länge leve konditions träning.

Idag var jag i Grann byn och uträttade lite ärenden och hem därefrån fick det bli en slö slask löpning på på 7 km.. Nu ska jag pausa benen under hela morgon dagen i allafall.

Idag har jag bara mina armhävningar som jag tampas med kvar för dagen.

Denna veckan börjar ta slut och det blev 4 gym pass 85km cykling och 28km löpning, lite för lite löpning men det har varit bra kvalitetspass. Nästa vecka kommer vara tuff att hinna med nån träning.. Får se vad som händer

allt för idag

Funderar på Vätternrunt med en enhjuling. undrar om nån gjort det innan.

Nehe tack hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar