fredag 29 april 2011

Hänger ni med?

Nu börjar det bli mycket, missa inte mina tidigare inlägg denna veckan.

Idag stod det backintervaller på schemat. blåste och lite molnigt idag så fick bli det långa löpartightsen. Ack så sköna de är slår mina korta tights med hästlängder. Hursom helst.
2.5 km jogging och fartlek innan jag var framme där jag skulle ha mina backpass. Redan här är jag faktiskt lite mör. hade svårt att få nått tempo och speciellt att hålla nått tempo.

Nåväl min backe tar ca 45 sek att springa uppför om man ligger på lite lagom ca 4:30 tempo. Jag springer hela vägen upp och sen joggar lätt ner, och bara efter ett par gånger så börjar jag bli rätt slut. Efter 6 gånger tar jag en 1minuts vila för att strecha ut knäna(senan ) och sen fortsätter jag med 6 repetioner till innan jag ger mig.

Vad jag kan minnas så har jag bara haft 1 backträning sen jag började löpa, detta märks vill jag lova

efter jag flåsat ut och klappat mig själv på axeln så blir det en jogging hem, Nu känns det bättre. håller lite bättre tempo och det flyter lite bättre, men över lag så var det skitform idag hoppas inte det är en förkylning som ligger och lurar.
Hur som så är jag jävligt nöjd över dagens pass tog ut mig precis som jag borde och fotpoden stannade på 9.5 km när jag var hemma, dock ska jag kalibrera om den för den stämmer inte alls sen jag bytte dojjor.

Tycker själv att jag är piss tunn, speciellt armarna är små som kina pinnar. Dock vägrar jag att ligga inne och pumpa, därför går jag ut och fortsätter bygga lite på mitt utomhusryssgym. blir perfekt detta

Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar