måndag 18 april 2011

nu då

I helgen testade jag för första gången på hela 2011 att vara skit packad, och det ledde till blåklocka och fy jävla baksmälla med ångest.
Men det var som det brukar när man dricker så nu gör jag inte det igen.

Idag var jag fortfarande lite sleten, men var riktigt sugen på en löparrunda nu på kvällen så jag trotsade en liten huvevärk och en mindre baksmälla som inte ville ge sig.

6 km blev det ca. Utan musik utan pulsklocka utan runkeeper, bara jag och en helt underbar kväll att löpa i. Sista 400 metrarna testade jag att gasa på bara för att få känna det, det finns där men jag ska ta det riktigt riktigt lugnt nu. Hellre otränad till varvet än att inte springa det alls. Men för tilfället känns det riktigt bra.

Jag tänker köra bil till jobbet hela veckan och nästa löprunda blir inte förens på Fredag tidigast.

Hoppas hoppas hoppas att det funkar nu

1 kommentar:

  1. Håller med dej älskling, att vara packad är inget för oss helt enkelt ;)
    hoppas att vi kanske kan springa på fredag tillsammans.. Love you

    SvaraRadera