tisdag 26 april 2011

Startbeviset

Tjena

I Torsdags tog jag mig ut vid ca 11 tiden och tog en nästan 8 km runda i värmen. Gick sådär, dålig fart och dålig ork i kroppen.

I söndags körde jag både chinups och pushups projektet, har hamnat efter där så det skriker om det, bara ta nya tag så kommer jag i kapp. Efter jag vad färdig med projekten gick jag ut på gården och fortsatte mitt träningspass med hjälp av saker som fanns ute, gungställningar bord och annat som låg och skräpa. Detta resulterade i en jävla träninsverk faktiskt och kul var det.

Igår gav jag mig ut vid 14 tiden på en löprunda. Ska försöka hålla mig till att löpa runt 15 tiden eftersom det är den tiden jag ska starta varvet på. Denna gången gick det faktiskt riktigt bra. Jag höll igen på tempo ville bara få milen i benen och testa den extrema värmen. Värmen störde mig faktiskt inte det minsta och jag hade rätt bra ork i kroppen. 11 km blev runda och jag snittade 5:10 min/ km. Bättre än vad jag hade hoppats på.

Idag blev det en 5 km kvälls promenad och kroppen känns bra, kommer fortsätta att ta det lungt och riskerar ingenting

I helgen satte vi även upp förtält och kollade igenom husvagnen så allt klaffar inför götet.

Och startbeviset dök upp i lådan idag och känslan var ren lycka. Hoppas nu att allt går vägen

Hej på er så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar