onsdag 26 oktober 2011

Ovana ben

Igår blev det 8.3 km löpning till jobbet i mys fart. Och hem på morgon fast valde en liten kortare väg på 7 km i ännu mera mysfart.. fast för mig är det för tillfället ingen mysfart. jag har flåset och konditionen men alldeles för dåligt ork i benen. Att gå från ca 4 löprunder i veckan till att halvera till 2 st har fått förödande konsikvenser. ävecn om jag springer sakta så blir en runda på 8 km rätt utmanande, får nog trappa upp lite..

Idag vart det kroppsövningar framför tvn. Körde på 25 minuter mage och ben och var faktiskt riktigt slut efteråt.. Tycker sånna spontana pass som man bara slänger sig på golvet är bland de roligaste...

Axeln är tyvärr ännu sämre än sist, börjar det inte bli bättre efter helgen så kommer jag nog sjukanmäla mig. Jag har inte speciellt tungt jobb, men däremot så behöver man ibland lyfta pallkragar och pallar för hand och detta gör varje gång riktigt ont och hjälper mig ju inte direkt att bli bättre. Men hoppas att jag slipper det alternativet..

Idag har vi börjat kika på resor här hemma. först ska vi försöka komma i väg på en kryssning över en hel helg kronglar dock lite med barnvakt.. Sen har vi börjat kika lite på bröllopsresa och det kommer bli en trevlig historia..

Allt för idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar