måndag 31 oktober 2011

Snabbis

Ont om blogg tid men lägger ett litet inlägg
Nu är fitness festivalen inbokad. Det blir i anslutning till min och charlottes årliga göteborgsresa över jul.. I år ska vi bo på ett hotel mitt i smeten i göteborg det kommer bli kanon. Träningen denna veckan gick kanon allt från bara promenader löpning gym för underkropp eller cykling jag lyckades få in i snitt en timma om agen utan att överträna nått..
Axeln är fortfarande dålig men kan däremot använda den armen relativt normalt.. Efter nästa helg ska jag försöka börja lyfta lite skrot igen

Igår blev det film löpning med ungarna.. Ungarna satt i soffan och tittade på den nya smurfarna filmen och jag sprang brevid 12km på löpbandet. Helt ok att springa och kolla filmsamtidigt, däremot så suger lpbband överhuvetaget..

Tycker löpningen har börjat funka igen, ska försöka springa rätt mycket denna veckan med, fast fortfarande ta det lungt vad gällande tempo, annars tappar jag motivationen.

Nej nu måste jag dra.. Två avsintt prisonbreak innan jag sätter mig på cykeln till jobbet.. Inte en minut att förlora

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar