måndag 30 januari 2012

Tungt

Drog ihop ett födelsedagsgilla för frun i huset, jävla trevligt var det men tyvärr resulterade detta i ett extremt intag av den onda drycken alkohol. Lyckligtvis så är jag på benen igen redan dag två (inte speciellt likt mig) och krämade ur ett riktigt fint axel pass idag. Tyvärr drog denna fest helg med sig en fruktansvärt dåligt kost intag..
jag brukar resonera att ska man fuska med träning så är det just träningen man kan fuska med men fuskar man med kosten så är man ute på hal is. idag så är jag åter igen benhård gällande vad jag stoppar i truten.

Planen är att köra ungefär 2 veckor till på deffen och sänker nu kcal intaget med 200 kcal. Sen får det bli vad det blir för nu vill jag börja bygga igen så kan jag ta en hårdare deff mot sommaren.

Fått många reaktioner på bilden jag lagt upp, sånt är ju kul.
Fast det tråkiga är ju att det är en riktigt bra bild som är tagen direkt efter ett stenhårt gym pass, så verkligheten är ju tyvärr inte lika grov=) nehe tack får all positiv feedback.

Nu laddar jag om och kör stenhårt.

Förbannade bakåtsträvande brännvin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar