måndag 21 januari 2013

Äntligen Måndag igen

Min måndag förra veckan blev det ett grymt påfrestande bröst och axelpass. Så på frestande att jag blev sängliggandes. Eller?
Jag hade varit i Älmhult innan på dan och gjort de sista testerna+intervjuv för deltidsbrandman. När jag kom hem slängde jag mig direkt under stången och körde igenom ett grymt bra pass med Mattias. 30min efter ska jag äta mat och får verkligen trycka i mig maten, 10 min efter det känner jag mig hängig och går och lägger mig. Inbillar mig att jag ätit för dåligt då detta var mitt första mål för dagen och klockan är då 18:30.

Vaknar strax innan jag ska gå till jobbet fruktansvärt illamående och med 38 graders feber. Snål som jag är petar jag i mig 3 alvedon och drar till jobbet. 40 minuter höll jag ut sen blev det sjukskrivning. När jag vaknar dan efter har jag ingen feber men jag mår fruktansvärt illa. Som maginflänsa fast utan att skita och spy. Tar kommande natt att kurera mig och på Onsdagen var jag på benen igen.

Med allt detta ointressanta sagt så tappar jag tisdag och onsdags träning
Torsdag. Rygg, Börjat lagt till lite chins innan jag börjar med Latsdragen.
Fredag. Tempo pass. Tanken var att springa 3km så fort jag kunde. Det blev 3km men det var på det berömda fy fan vad trött jag var. 3km gick på 12:53 snitt på 4:17 tror jag det blir.. En jävla bit ifrån målet.

Lördag teknik i de stora 3(mark böj bänk)
Kör rätt lätt och stegrar mig uppåt. Blir några tunga lyft men rätt långt iftån max.
Söndag Löpning. 5km lungt och stilla rullade väll in på 28 minuter tror jag.

Veckan som kommer.?
Kosten. Jag äter choklad chips kebabrullar kakor och det mesta. Det värsta med detta är att jag tycker inte ens om den skiten. Skärpning på mig. Kan ha med mitt sluta med tobaks grej att göra.
Slutade nyår så nu är det 21 dagar sedan..

Och till sist och allra minst. Sidan jag har hållt på med www.enkeldiet.n.nu
Jag har inte gjort nått på den sidan på säkert en månad. Ska bli bättre och göra den ordentlig och färdig nångång.

Men sidan handlar om hur jag äter när jag är lite seriösare än nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar