söndag 2 mars 2014

Dag 3

11:00        Uppstigning
15:15        Pullups/armhävningar
16:10        Lunch
16:20        45min promenad
20:00        Mellanmål
01:00        nattkvarg

1108kcal    66K 154P 24F

Lite feg idag. Dagens pass skulle ha varit ben. Kände att jag fastat för länge och intalade mig att knäböj aldrig skulle gått. Så här i efterhand ångrar jag mig lite. På Tisdag ska vi ha varmrökövning med brandkåren. Detta är sjukt jobbit så ben går inte att köra varken Måndag eller Tisdag. Med andra ord så sket jag i ben denna veckan vilket inte är bra.

Liten rättelse på gårdagen. Åt whey 80 och kvarg till kvällsmat vilket inte står med varför vet jag inte men kalorierna stämmer.

Allt för idag, veckan som kommer ska bli lite jävlarinamma även fast jag ska äta som en tjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar