onsdag 16 maj 2012

dagarna går och fettet består.. neeee

Sista inlägget jag gjorde så hade jag en liten dipp. Jag vilade 2 dagar efter det och sen så körde jag på igen som vanligt. Dom 2 första passen jag hade gjorde jag tillsammans med mina bröder. Fy fan vilket pass det var verkligen bara lite vila jag behövde. Gjorde kanon bra ifrån mig på bänken. första set 80*10 andra 85*8 tredje 85*8 och fjärde settet när jag egentligen var trött så blev det 95kg*8 direkt efter gick vi över på hantel pressarna och det märktes knappt att vi precis hade bänkad där körde jag 12or på 27kg 3 set.. Jaja allt är bara siffror. men jag är absolut tillbaka på banan. Man ska skynda sakta men säkert.

Nu är det ungefär 3 veckor kvar på dieten och nu trappar jag ner ytterligare lite på kalorierna och skär ner lite till på fettet. Fortsätter med periodiskfasta eftersom jag bara älskar det upplägget. Äter mig alltid mätt och får äta mycket mat så dieten blir inte alls så jobbig.

Nu till nått helt annant.

Idag la jag iväg en beställning på grymt mycket tattoo prylar för att få lite seriösare prylar. Beställde bland annat en autoclave för att kunna sterilisera utrustning själv och behöver inte använda allt som heter engångs grejer. Detta betyder att jag kommer kunna ha bättre dyrare och stabilare utrustning, vilket jag tycker är roligt.

Är det nån som är sugen så hojta bara till, full av lust att köra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar