torsdag 24 maj 2012

Tränar hårdare än vad det finns energi

Sen jag började min 1800 kcal diet så bara rasar vikten. Får ju hoppas att det är rätt sorts massa som lossnar. Idag var det ben på schemat och energi kände jag att det fanns. Först knäböj sen lite vadpressar och efter det var nog energin slut och bara halvägs igenom vad jag skulle göra. Jag orkade fortsätta men det var lite problematiskt. Nästa övning var marklyft och efter jag gjort mina första 6 repetioner lagt ner stången och ska resa mig så blir allt dimmit och jag känner att nu svimmar jag. Givetvis så gör jag inte det.

1 minut senare är det dags för 6 nya repetioner, det går hur bra som helst men istället för att ställa mig upp så väljer jag att sätta mig på golvet direkt efter, funkade bättre.

1 minut senare så är det 6 nya igen och det går bra men efter dom blir det även lite dimmigt när jag sitter ner så tar mig några minuter att hämta andan innan jag går på lårspark och bencurlen och igenom dessa övningar så var det mesta dimmit faktiskt.

Jävligt nöjd över mitt vimsiga dimm pass och det är här det är så kanon med periodisk fasta. Nu efter passet så blir det ca 1000kcal i en och samma måltid och kroppen kommer återhämta sig galant på den maten, men ser man över dygnets timmar så ligger jag ända på underskott.

Imorgon är det dags för rygg men då blir det nog några riskakor 1 timma innan så jag slipper dimman.

Hej å hå diet på hög nivå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar