söndag 27 maj 2012

skapande

Kommit på att jag har nån slags läggning åt skapande. Mitt musik intresse och alla de egna låtarna jag gjort. Alla byggprojekt jag hållit på med i livet, bilar, stereo, motorcyklar, epa traktorer, Cpgrodor med cross motorer, Snickeri. Mitt intresse för att måla och tatuera. Finns inte mycket jag tar i som jag inte kan låta bli att bara göra om "lite". Känns som allt jag tar i får nånslags av annorlunda form, både på gott och ont och med blandade resultat. Ibland När jag har köpt en ny pryl så kan jag bara skruva ner den i smådelar bara för att se hur det är uppbyggt. Charlotte är inte alltid så imponerad och tycker väll att jag bara ska låta bli ibland.

Tror det är samma sak med träning. Så länge jag skapar nått och förbättrar eller kan ändra nått så kommer jag nog fortsätta. Bara att se hur saker och ting reagerar en nyfikenhet som aldrig tar slut. Jag lär mig mycket utav detta beetende men jag förstör också mycket saker men överlag så graderar jag detta till en god egenskap.

Märkt på mig själv att jag mer eller mindre har slutat titta på tv, Får inte riktigt ro till de. Jag har ingen aning om vad som går på tv längre, utan att jag har tänkt på det så blir jag mer och mer aktiv hela tiden i mitt liv och jag bara älskar det.
Det största negativa med min hjärn värksamhet är att jag har lite svårt att stänga av när det är dags att gå och lägga sig.
Ne nu svamlar jag bara massa dynga, men kommit på mig själv att jag brinner för så jäkla mycket och tror att Min kära fru mer eller mindre delar ut x antal tanke pungsparkar i veckan. Sjukt att hon låter mig hållas..

Lite träning då.

Denna veckan har jag legat på ca 1800kcal vilket jag tycker är fruktansvärt lite. Försöker hålla protein intaget på 250g men det är svårt på så lite kalorier, men tycker jag löser det hyfsat.
Innan jag gick på denna (enligt mig) låga kalori intaget var jag helt säker på att jag skulle vara konstant trött tills det var över. Snarare tvärtom. Pigg när jag vaknar fullt ös heladagen gymmet går bättre än någonsin och kanon pigg på jobbet.
Själv har jag inte listat ut var det beror på. Eventuellt har det med blodsockret att göra. Eftersom jag går på så låga kalorier så finns det inte utrymme för några snabba kolhydrater, vilket då skulle hålla blodsockret på en hyfsat jämnnivå hela dygnet. Eller är det så att kroppen har godkänt fett som energikälla och nu vant sig med det eftersom dieten har hållit på i ca 45dagar. Vad det än är så är jag glad så länge det håller i sig, tror dock att det kommer ge sig snart..

Igår hade jag mitt bästa pass på riktigt. Jag vet att jag ofta skriver att detta var mitt bästa men nu var det verkligen det.
98,4*6reps 1minut vila. 98,4*6reps 1minut vila. 98,4*6reps 1minut vila. och sista 101kg 6reps. Tror inte jag har lyft så bra i bänken sen jag låg i lumpen. Nu måste jag verkligen jobba upp styrka i knäböj och marklyft för att det ska bli nån form av logik i det hela.

Jag TROR att jag skulle kunna göra 130kg i bänken som max, men tror gör man i kyrkan så detta ska ju givetvis testas nån dag Att jag har sånt jävla tryck i bröstet på ynka 79kg tycker jag själv är rätt otroligt. Och sen att jag har alla dessa kanon pass under diet, undra hur det blir när jag får äta ordentligt med energi?

Mycket text mycket svammel. Nästa inlägg som kommer här kommer vara en utvärdering av dieten och vad jag ska ändra tills nästa och lite hur jag tänker.
Även lite före och efterbilder och med ett jävla flyt en liten film där 130kg försök i Bänkpressen.
Ska även slänga in hur det gått för mina tjejer som snart också har dietat färdigt och vad dom har gjort

fortsatt trevlig helg.
Ikväll ska jag kosta på mig en 2,8% mariestad, mumma



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar