tisdag 8 maj 2012

Funkar inte

Det börjar märkas att dieten har gått en stund nu. Gymmet idag för att köra ben och rygg. Benen hoppade jag medvetet över för att jag kände mig matt och ryggen blev väll okej till slut men fan vad dåligt med ork jag har nu.

Hittils på dieten har jag tappat 5 kg och varav sista veckan 1,6 kg vilket inte är så bra(för mycket) på nått sätt har jag aktiverat mig mer än vad jag brukar göra eftersom jag har legat exakt på mina 2300kcal Och det är nog pga veckans sista tappning jag känner mig så sliten.

Vilar imorgon och på Torsdag måste försöka få igång orken. Kanske att jag höjer ett hack på kolhydraterna dessa vilodagar för att ladda upp lite.

Ja just det jag sprang lite över 5km igår, eller sprang ska jag inte säga joggade. Å fy fan vad skönt det var. mer jogging åt folket. Tar mig en runda imorgon med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar