lördag 5 maj 2012

Ett vanligt inlägg

Ska börja styra om bloggen lite har jag tänkt. Om man ser bloggen i webbversion så har jag en ny lite roligare logga en att det bara står Mitt svett.

Funderar på om jag ska göra om allt från början och istället ha det som en hemsida, vi får se.
Dieten går bra. Jag har dragit ner lite på förbränningen pga att cykeln kronglar för mig. ska väll snöra på mig löparskorna nåndag men det fina vädret bidrar till slappa dagar på baksidan. Motivation till gymmet har jag i massor och även om det är varmt och gott ute så går gymmet i förstahand.

Idag ska jag ta ett benpass då det har slarvats lite med det i veckan. Kört ben 2 ggr varav den sista gången gav jag upp efter första sett då orken var slut. MEN

Orken var inte slut egentligen. Förra gången jag körde utfall med stång så körde jag på 50 kg tänkte jag skulle göra en ordentlig ökning och hänga på 6 kg till. Gjorde första settet på 16 repetioner(8 på varje ben) och tyckte det var grymt tungt och all kraft bara gick ur mig. Trodde att jag var sliten så valde istället att vila för att full följa passet. Senare på kvällen så kom jag på mig själv. Jag hade lagt på 56kg på stången vilket absolut inte är 56kg totalt. Stången väger ju nämligen 20 också så med andra ord höjde jag utfallsgången med 26 kg utan att jag visste om det. Inte så konstigt att jag fick ge upp..

Detta är sista veckan och tom sista passet med högreppare sen går jag ner och lyfter tungt till sista veckan i dieten.

Detta får bli allt för idag. Kommer att göra om endel här när tid finnes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar