lördag 28 april 2012

Igår stack min kära fru till Jönköping för att gå på konser och ut och svira med hennes kompisar. Svin kul. Men det är helt galet vad jag saknar henne här hemma. Jag är en riktig toffel i det läget. Finns ingen människa i världen som jag skulle kunna umgås med dag efter dag men bara vill ha mer och mer av förutom min underbara livspartner.
Förutom att hon är min fru och mor till mina barn så är hon min absolut bästa kompis. Nu väntar jag på att hon ska komma hem så jag får ge henne en riktig bamse kram och välkomna henne hem igen.

Samma sak när man lämnar bort ungarna, man tror att det ska bli jätte skönt att få lite lugn, men det enda som händer är att allt fylls med ett stort tomrum. Man brukar utrycka sig att utan dig är jag ingenting. och jag får nog hålla med utan min Familj så är jag ingenting. Må vi leva friska och länge tillsammans. Underbara liv

När jag fick lite ensam tid igår så kom jag på den briljanta iden att sätta mig och tatuera mig själv.. Det brukar faktiskt gå rätt bra att köra på sig själv. Men nu valde jag att köra på höger handled vilket ledde till att jag bara kunde ha en hand att jobba med. Saker som att spänna ut huden eller ha den andra som stöd var ju inget jag kunde göra. Efter första bokstaven så kände jag -Fuck detta blir inte bra.. Skadan var ju redan skedd så det vara bara att full följa. Får göra om det när den är läkt.. Men det får helt enkelt duga så länge


På tal om lite träning så hade jag mitt bästa bröstpass igår på riktigt länge. Inte en aning varför det funkade så bra. Det gick så bra att jag vet att det bara var en engångsföretelese. Kan garanterat inte göra om det. Inget som var tungt inget fick mig att sluta och det var ett riktigt flow.

Sen på kvällen hände nått annat. Då fick jag för mig att lägga ner bloggen, Sluta träna och börja titta mer på tv.. haha fy fan vad dumt. Garanterat dieten som får en att tänka så. Man tränar hårt utan energi och ibland så tar allt bara musten ur en och efter ett sånt kanon pass med mycket bränsle så var jag förmodligen helt tom och kroppen säger sakta i backarna med hjälp av lite hjärnspöken. Idag är jag inne på helt annat spår och det finns inga hjärnspöken som kan lura mig. Ofta när man pressar sig så sätter hjärnan igång efteråt och tror att den kan bestämma.
Exakt samma med folk som tror att dom måste äta godis bara för att dom är sugna på det.
Bara bli starkare än sitt sämsta psyke. Man bestämmer själv över sin hjärna och kropp, låt den inte luras.

Ne nu ska jag fortsätta inväntandet av min kära. Trevlig valborg på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar