onsdag 11 april 2012

svett

Funkar kanon hittils och har dragit igång med periodisk fasta igen. Med andra så har jag ätit mitt sista mål klockan 18:00 och mitt nästa vid 10 på förmiddagen. Tycker der funkar kanon och jag får äta mig ordentligt mätt i mitt ät fönster, tom så jag måste börja äta lite mer i mitt första mål för att inte få sånna bekymmer i slutet på dagen..

Protein mängden har varit rätt svår att uppnå, när man äter mindre kalorier så får man se till så att varje mål inehåller rejält med protte, även mellan mållan om jag ska nå mitt mål. En så länge har jag nått det med 250g om dagen som är 3g per kroppsvikt ca.

Min förbränning har bestått av Powerwalk enbart och jag har gjort det till och från jobbet. Lite bekymmersamt är det att jag börjar för tillfället redan 05,30 så behöver gå upp redan 04:10 och börja gå. 6,7km har jag och det har tagit mig 1 timma plus nån minut varje gång. så en så länge har det blivit 13.4 km varje dag. Det som är mest segt med att gå upp vid 4 är att det inte vankas mat förens 6 timmar senare. Första dagen var det jobbigt men idag tyckte jag att det var ganska lätt.

Imorgon blir det dock min kära frus damhoj till jobbet då mina fötter har börjat skava sönder lite så behöver ta hand om dom lite..

Jag ska absolut inte köra så hårt på förbränningen hela tiden som jag gör nu. Jag ligger på lite exstra nu ibörjan då det finns mer att ta av och risken för muskelförlust är mindre.

Och gymmet funkar bra men jag svettas nått grymt. Jag brukar faktiskt inte bli nått vidare svettig alls på mina pass även om jag kör hårt. Men nu rinner det direkt efter första settet och det mentalt blir att man tror att det är så jävla jobbigt. Bort med dessa hjärnspöken och sen bara ge ge gärnet..

Imorgon vilar jag från gymmet men istället blir det förbränning med cykel till och från jobbet och en löprunda innan sista måltiden..


Allt för idag, detta kanske blev väldigt rörigt men ha överseende då jag slängde ihop detta på 5 minuter i brist av tid..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar