torsdag 26 april 2012

ett konstigt inlägg om blodådrer

Flest ådror vinner. Ne men det är ju ett litet bevis på att dieten går åt rätt håll. Ploppar det fram en ny så är det i detta skedet positivt. Idag hade jag en ny synlig på höger bröst och tro det eller ej men detta gör en skit glad=)

Pga att man vill få fram dom så blir ju benträningen rätt intensiv. Det finns en viss tendens till att det kan dölja sig några på låren så jag gör allt vad jag kan för att fylla mina stackars lår med blod för att se om dom vill dyka upp.. En så länge så funkar det inget vidare men det ska komma, får köra snäppet hårdare bara.

Förövrigt så går det bra. Nya programmet på gymmet är tufft och jag får verkligen ta ut mig, rullar på nån vecka till på detta innan det får bli lite tyngre på stången.



Och mina tjejer gör för tillfället ett kanon jobb. dom kör också 55 dagars "diet" så jäkla insiprerande och höra all nyttig mat dom lagar och alla tillfällen som dom avstår det söta. Det är riktig fart i dom nu. Skit kul att få vara med
Alla verkar trivas med tanken att 55 dagar klarar alla och jag tror att det är ett bra konsept. Tycker man det är långt så kan man prova 20 dagar eller liknande bara att man har en överlag lite längre period då man verkligen sköter sig. Detta gör underverk


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar