söndag 1 april 2012

avslutar periodisk fasta

även fast jag är en sann krigare vad det gäller att kunna äta mat så var det helt omöjligt att köra periodisk fasta när jag inte ligger på diet. Lägga på så mycket mat som får plats på tallriken både på höjden och på bredden för att sedan ta ett lass till. 2 dagar klarade jag sen gav jag upp. Dock ska jag prova det men det får bli under diet.

Igår körde jag ben och aldrig har det psykiska i träningen haft så stor betydelse. Förra veckans benpass var helt kanon. Jag låg på gränsen när jag tränade. Gårdagens knäböj tänkte jag att jag höjer inte nått pga det var så tungt sist. 4 set drog jag av med 8 rep i varje. När jag är färdig och tittar till på stången så har jag ju för f_n 10kg mer på stången än vad jag trodde.

Hade jag vetat detta innan jag började så hade det garanterat inte gått. Snacka om att det psykiska kan spela en ett spratt.

idag vilar jag från skrot.

hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar