tisdag 22 maj 2012

Tvättar mig med stålborste mellan mgarutorna

haft 2 st äterdagar i rad förra veckan. Detta gör jag för att fylla på kroppen. Det var egntligen inte tänkt att jag skulle ha dom precis nu men nu blev det så. Denna veckan gick jag inte ner något utan stod stilla i vikt. Men nu har jag gått in i slut fasen på dieten med enn full laddad kropp.

Nu ligger jag på ca 1800 kcal om dagen och tanken är att jag på det ska gå ca 5st 5km i veckan och 6 st gympass. Grejen när man laddar upp kroppen så som jag gjorde nu så pallar den att köra en hårdare diet en kortare tid utan att slita speciellt mycket. Varje gympass jag gör nu blir nästan alltid mitt bästa, men denna gången ska jag vara med innan jag hamnar i en nergång igen(även fast det var snabbt löst)

När jag är färdig dietad som är om ca 2 veckor är tanken att jag ska ligga på 78 kg +- 0,5 och eventuellt kommer jag tycka att det är lite högt, det finns så pass mycket kvar att tappa, och isåfall så fortsätter jag då jag inte tycker det är speciellt på frestande.

Det som kan gå imot mig är humöret under diet men en så länge går det rätt bra, det var natten till idag på jobbet då allt verkligen bara kronglade.
Jag löste det genom att släppa allt jag hade och gå ut och samla mig en stund, hade jag inte gjort det så hade jag nog vällt maskin jäveln och stampat ner den genom betonggolvet, ungefär så kändes det.

Idag har jag fått riktigt mycket gjort här hemma och avslutade dagen på gymmet. Idag låg fokus på bänken då jag skulle vilja öka lite där. Jag väljer alltid att lägga det jag proriterar först på passet. Först blev det ett par uppvärmningssett och sen lastade jag på 96 kg 6reps *4set och det gick alldeles utmärkt. Tänkte jag ska ner till borox nån dag och prova vart maxet ligger, det får bli efter nästa ätardag..

hej så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar