söndag 28 november 2010

Söndag

idag har jag vilardag. Har tagit vilodagen på alvar, lite promenad med hunden och skottat en hel del snö. Ingen motion över det vanliga dagliga.

dagen förgyldes med familjen och julstäd och julpyntande.

Imorgon har jag invägning med de övriga i gänget som håller på att tappa vikt, hoppas att julbordet igår inte tog allt för hårt.

Veckan tycker jag har gått bra, Fick en övning i fredagskväll av coach som jag gärna hade gjort i helgen, men vädret satte lite käppar i benen så får knepa in det i veckan som kommer istället.

Har lite förväntningar på veckan som kommer. Väntar på min nya träningscykel som ska komma på posten. Väntar på en tidning jag blev premunant( stavas inte så, jag vet) på i veckan som heter aktiv träning. där det földe med en pulsklocka med bröstband som går att koppla till usb på datorn.. väntar även på pulsklockor som jag beställt över ebay, har nån över om nån villha.

Får se hur kommande vecka blir. Men förtillfället så känns det som den kommer bli hård. och jag gillar

Tack alla läsare för denna veckan blev lite över 120 sidvisningar å det är jag mycket glad över. Bra att ni ser till att jag inte ligger på latsidan.

1 kommentar: