tisdag 23 november 2010

Tisdag=snö

Har lovat mig själv att snön inte ska få hindra mig från att ta mig ut, idag var jag rätt glad att jag inte hade nått som jag skulle göra ute. 5cm snöslaks är inget vidare.

Började dagen men 12km på träningscykel, första 10 minutrarna var jag lite osams med mina ben och cykeln. Löste det genom att höja tempot. Vilken skillnad det blev direkt. Fick lite mera klös i benen och så fort flåset började kommaigång så var vi sams direkt. Så pass sams så vi ska träffas imorgon bitti igen. Men det där med cykel är en klockren mjölksyreträning. 30 min mer eller mindre konstant mjölksyra..

Efter dagens sömn så vaknade man försent och kikar ut genom fönstret. Piss snöar och är plus, där med dom 5cm snöslask man inte är så sugen på, min promenad vän tackade nej till dagens promenad så jag tog en 20 mins raskpromenad hemma på löpbandet.

På kvällen kom träningskläderna på för 1 timmes innebandy. Vi var väldigt mycket folk idag kändes inte riktigt att jag fick ut så mycket av det. Är rätt skönt att göra något utan att tänka att man måste prestera.

Idag bokades Göteborgsvarvet 1060 kr fattigare var av 500 utav dom kommer att gå till barncancerfonden.
har för mig att loppet går den 28man så ca 6 månader dit..

pga att det inte blev nån snöslask promenad idag så fick även inte hunden sin promenad idag, löste det genom att intruducera han för löpbandet.. blev 5 min i 2km/h nåra sånna å han kanske uppskattar det sen

En vän med namn Glenn, skrev en vettig grej. "Genom att försöka med det omöjliga så når man den högsta nivån av det möjliga". Det citat blir att ha som närmsta tanke när det är som tuffast

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar