tisdag 16 oktober 2012

Grishelg på riktigt

Hellsike vad jag ätit under helgen. Pizza, kebaber, mcdonalds, listan kan göras lång. Jag väger idag 86.8 kg. Men hade jag haft en vanlig helg så hade vågen garanterat stått på ca 85 kg.

Veckan som gått har inte varit en jätte bra träningsvecka. 3 pass blev det totalt, varav det sista körde jag på ett gym i Kumla när jag var på resande fot. Helt värdelöst gym enligt mig. Alldeles för fina maskiner och jag hade lite svårt att hitta känslan i allt detta. Slutade bland hantlarna istället som faktiskt var väldigt välsorterat.
Dyrt var det med, 100 spänn per gång om man inte var medlem. Däremot hade dom en riktigt fin benpress för fria vikter som det lektes med.

Idag startade dieten. Totalen ligger på 1540kcal. Hittils idag tycker jag det känns bra. Dock lite små hungrig hela tiden men jag vet att det kommer att lugna sig. Dagens gympass gick bra. Inget pass som jag räknar in i dietens tecken eftersom jag är fortfarande riktigt välfyld med energi.

Ett mål mat hittils men en hel del bcaa eaa och shakes har sjunkit ner. Blir lite mer fast föda idag i form av kvarg och yoggi. Än så länge känns det bra.

På Fredag är jag bjuden på kalas med smörgåstårta på menyn. Jag löste det genom att ringa och berätta att jag går på en diet och kalas innehavaren vet hur mycket jag brinner för det jag håller på med så jag slipper sitta på kalaset och förklara varför jag väljer att inte ta nån tårtbit.

Glömde tyvärr ta förebilder idag men får försöka komma ihåg det tills imorgon.

Skön känsla och ha startat ett nytt projekt utan ett ända snesteg i sikte. Allt går att lösa. Dax att bli liten igen

1 kommentar:

  1. Snyggt grabben!!
    Jag vet att detta inte blir några problem för dig:)
    Kör hårt gubben.

    SvaraRadera