lördag 6 oktober 2012

stark som en oxe

Goddag.

Kan inte släppa diet tankar så nu är det snart dax, kan helt enkelt inte låta bli.
Blivit fruktansvärt inspererad av en snubbe som har en träningsjournal (okipower)

Idag la han ut före och efter bilder på resultatet av hans diet. Jag är alldeles stum av resultatet. Tänker gå lite i hans fotspår och köra nått liknande upplägg fast inte riktigt så lågt på kalorirer från min balans. Jag tänker börja inte nu på Tisdag men nästa och hålla på i 6 veckor.

Ska ta några dagar och räkna på lite siffror så kan jag skriva mer ingånende vad jag har för förväntningar på denna rundan. Nog om detta.

Har inte kört Bänkpress på 2 veckor pga en axel som strular lite. Men idag gasade jag på 2 uppvärmningset på 40kgX15 reps sen ökade jag vikten hela tiden och körde 2-3 reppare tills jag slutade med att köra singlar. Min sista singel slutade på 137.5 kg vilket är personbästa.

Trodde aldrig att jag skulle ta så mycket. kände redan på 115kg att det var tungt. Gick givetvis upp enkelt men att ha så mycket vikt kändes tungt. Jag maxar ju aldrig för jag tycker att det drar bara med sig massa skador, men idag misstänker jag att allt kändes rätt. Grymt nöjd och hoppas styrkan sitter kvar även efter kommande diet.

Frugan filmade några lyft på 126, 130 och 135 får se om jag orkar lägga upp dom nåndag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar