onsdag 31 oktober 2012

äntligen löpning

Börjat träna tilsammans med en polare, detta ska hålla på i 3 veckor. Han har uppehåll från fotbollen och ville vara med och lyfta skrot under den tiden. För jäköa trevligt faktiskt, riktig motivations knuff.

Igår blev det rygg och biccar och en hel del underarmar.
Dagens pass bestod av löpning och med mig hade jag denne fotbolls snubbe. Helsike vilket flås han hade. Visst nu har jag rätt usel kondis men han var helt oberörd. Jaja ska nog bli lite mer cardio för mig framöver och då kommer det bestå av just löpning. Målet på 5km under 20 är ju fortfarande en olöst pjäs.
Dagens pass 4.75km på 24:44 duger gått och väl för en annan. Eventuellt att jag ska satsa lite på 5 km nu. Så jävla svårt är det ju inte. Bara springa ju
__________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar