tisdag 23 oktober 2012

Sumering

vecka ett på dieten

totalt 10478kcal
snitt per dag 1496

vikt -3,9kg
midja minst -3cm
midja stösrst -4cm
vader +0,5cm
lår -1,5cm
underarmar -0,5cm
biceps +-0cm
Bröst -6cm

Tappat väldigt mycket runt bröst sektionen vilket förmodligen är anledningen varför min fru kallade mig för chipstutten i slutet av bulken=) Men helsike vilken skillnad det var i spegeln på mitt senaste bröstpass. Brösten var fruktansvärt detaljerade mot de var innan. Annars är väll siffrorna som jag hade förväntat mig.

Jag tänker höja kcal lite grann. Lägger mig på 1600.

I början på veckan var det tufft. Dåligt med ork hungrig och rätt gnällig. Slutet av veckan har varit underbar. Ingen vidare hunger fruktansvärt bra med energi och humöret på topp. Trodde jag aldrig på denna kcal mängden.
Veckorna som kommer så hoppas jag på 1kg i veckan annars justerar jag så det blir så. Älskar diet. Börjar resonerar hellre liten och fit, en fluffig och stor..

Allt för idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar