torsdag 18 oktober 2012

kanonstart på dagen

Hunger under gårdagen var under kontroll. Det jobbiga är när jag kommer hem från jobbet på morgonen och INTE ska äta. Detta vet jag är en vanesak då jag innan har kört periodiskfasta och aldrig haft problem med det.

Men för tillfället är det lite små tufft när jag är van med att äta några ägg mackor innan läggdax.

Idag hade jag ett fruktansvärt bra ryggpass. Allt flöt väldigt bra, hade så högt tempo att jag kände att det inte fanns nån tid över för att skriva ner vad jag egentligen gjorde. Halva passet vart ner skrivet, rästen gick av bara farten. Energin på topp.

Nu på kvällen har jag också haft bra med energi och ingen hunger. Dagens problem har varit humöret och tålamodet. Detta visste jag skulle komma men egentligen har det bara med synsättet och tankegångarna att göra. Så länge man är medveten om det själv så går det att begränsa det. Höll på att koppla om tvbänken och fick en sån jävla 220 kyss och efter det blev jag en ny människa =)

Imorgon blir det gym vila, men om orken finns så ska jag knyta dojorna och ta en kortare joggingtur..

Dagens mat
1502kcal
protein 189g
kolhydrater 110 g
fett 23g

En bra mat dag för de få kalorierna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar