måndag 29 oktober 2012

inväntar ångest vägning

Imorgon är det vägning och mätning, känns inte alls bra. Igår funderade jag på kebabrulle, ändrade mig till kycklingrulle. Efter lite eftertanke så vart valet en kycklingsallad till att i sista sekund bli en Julia Special. Det är en pizza med både kebab bacon och skinka. Vågar inte ens gissa hur många kcal det är i en sån rackare.

Fortfarande rätt sliten efter Lördagens bravader. Trycker i mig Resorb och vitaminer för att få kroppen på banan igen men det är rätt segt.
Vägning imorgon och det känns inte så bra. Jag har skött mig hela veckan föutom drickat på lördags kvällen och pizzan på Söndagen. Även om Vågen är emot mig så hoppas jag att måttbandet kommer berätta att det inte är så allvarligt.

Jaja, Knöt ihop ett benpass idag och det gick faktiskt riktigt bra även fast jag var sliten. Bland de bättre jag haft under den hitils rätt korta dieten, förmodligen för man var lite små irreterad på sig själv och ville ställa allt till rätta igen. Idag sitter även kosten på sin plats.

Imorgon är det dags för rygg och biccar. Jag kommer även få besök imorgon av ett fyllesnack som resulterade i en snubbe som gärna ville vara med och lyfta lite skrot. Kommer bli rätt kul. Men även ovant att få "vänta" på sin tur. Mina gympass brukar gå undan rätt så bra. Nu kommer det bli massa vikt snurrande och annat småprat. Givetvis bara trevligt.

Nu äre dax för Fosterställning i soffan och ha lite mer ågren över all överkonsumtion av alkohol. Hatar alkohol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar