torsdag 1 november 2012

Kraften i havregrynsgröt

Idag sov jag som ett ruttet ägg. Hade riktigt svårt att somna. och framåt 11 på förmiddagen ringde Boxer och trodde dom kunde pracka på mig nått canal + avtal. Eftersom jag redan innan sovit piss så var ju tonen mot den stackars säljaren inte allt för trevligt. Du har varit kund i 70 månader bla bla bla. ush hatar dom svinen

Idag blev det 4.5km promenad innan jag hämtade ungarna på dagis. Ger mig själv en liten stjärna då jag sovit dåligt men ändå går upp tidigare för att ta promenaden. Skiten resulterade dock i två nya skavsår och en blöt hund som aldrig lär torka.
Efter promenaden laddade jag på med havregrynsgröt och en protein shake för att 2 timmar efter ge mig på bröst och axlar med min nya kompan. Vilket tryck jag hade idag. Svälde upp som satan och detta ger jag havregrynen all cred för.
Brukar aldrig äta innan gymmet med undantag för benpassen men tror nog jag ska börja med detta. Gröt is the shit.

Dieten rullar på bra ligger mellan 180-200g protein per dag på 1600 kcal. Försöker hålla lågt på fettet och köra så högt som går på kolhydraterna. Trivs fruktansvärt bra så här. Tror inte jag tappat nån vidare styrka. körde 8or idag i bänken på 96kg och tror det var nått liknande innan diet, känns bra

I slutet på dieten så hoppas jag på 6-7kg back och satan det kommer vara skillnad vill jag lova. Knappt jag kommer vilja lägga upp före bilderna=) jävla padda.

Nu är jag rätt hundra på att han jag tränar med inte läser detta, men vill gärna spä på lite beröm i allafall.
Helt grön på gym, tar till sig allt jag säger hurvida övningarna ska utföras. Envis och tjurig som satan när han lyfter. Går verkligen in 100% synd att han bara kan vara med ett par veckor. Skulle tro han skulle kunna göra fina ökningar med den intensiteten och envishet han besitter. Jag är mäkta imponerad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar