lördag 10 november 2012

testat max i marklyft

Blev lite mark ikväll som det var tänkt. Dock ett väldigt lungt pass. Men efter några uppvärmningset så kastade jag på vikter och mitt sista lyft blev 150kg utan drag remmar. stången höll på att glida ur händerna så var lite otäckt faktiskt. Blir att träna upp greppet lite så ska vi nog dra upp 200 kg till sommarn. Helst utan remmar men gör jag en singel med remmar så ska jag vara nöjd.

Tillfällig stats
bänkpress 137.5kg
Knäböj 122kg (pinsamt) Här får jag börja jobba lite. Skyller det på löpning och cyklingen. Slut fjantat här
Marklyft 150

Har jag en passare så tar jag mer i Böjen. Får väll dra till ett riktigt gym och testa nåndag.

Tror på allvar att nått hänt med magmusklerna som jag skrev i inlägget innan. Tjuv mätte buken innan idag och den är + 2 cm och känns helt trasig. jaja ger den nästa vecka med lite lättare träning och blir den inte bättre får jag nog ta en titt på det där med nån kunnig snubbe..

Nehe lite för hoppningar på stats tills mitten på sommarn
ska göra allt för 140 i bänken
200 i Marken
och böjen ska tamefan 150kg upp, annars vetifan. Då får jag nog börja fundera på nått annat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar