torsdag 15 november 2012

Onsdag

Igår var ett riktigt bra gympass. Blev rätt många set Marklyft som känns idag. Igår kväll hade jag lite små ont i ett bicepsfäste så även i dessa övningarna blev det rätt hårt. Anar även lite träningsvärk i underarmarna idag. Kanon pass. Min vajer till mitt latsdrag släppte i fästet på de tunga dragen. Lite små farligt men får sätta ordentligare doningar. Tanken är att jag ska köpa en ny bur men den kostar totalt ca 17000 med tillbehör så det är bara framtids planeringar än så länge

Idag var det ben med fokus på knäböj för att försöka pressa vikterna lite. Blev även en heldel vader och utfall. Bra pass med svajiga ben efteråt.




Om ca 2 veckor kommer jag släppa min diet sida. Kommer fortsätta uppdatera den efter den är släppt. Det som saknas är frukostar och mellanmål, detta är lite svårt eftersom jag aldrig äter det själv. Överlag är jag hyfsat nöjd med sidan och tycker att det finns hyfsat material just nu för att följa nån månads dietande.

Idag blir min älsta dotter 4 år så nu är det kalas. hej på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar